حمایت کمیته امداد از خانواده پارک‌نشین کوهدشتی

کد خبر: 
۹۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان خبر داد:

حمایت کمیته امداد از خانواده پارک‌نشین کوهدشتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از حمایت خانواده پارک‌نشین کوهدشتی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «جاسم محمدی فارسانی» عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تصاویری از سکونت یک خانواده‌ی چهار نفره کوهدشتی در پارک شهید بهشتی این شهرستان در فضای مجازی منتشر شد که پس از اطلاع مسئولان کمیته امداد، به سرعت اقدامات مددکاری برای حمایت از این خانواده انجام شد و در نخستین اقدام، این خانواده در مسکن مناسب استیجاری اسکان یافتند.

وی با اعلام این‌که با هماهنگی کمیته امداد و مساعدت یکی از خیران شهرستان، مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای رهن مسکن اهدا و کالای اساسی تحویل خانوار شد، ادامه داد: این خانواده در ادامه تحت پوشش قرار گرفته و علاوه بر تأمین مسکن، لوازم‌ خانگی، سبد کالا و دیگر اقلام ضروری زندگی را دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان تأکید کرد: همچنین این خانواده می‌توانند از دیگر خدمات کمیته امداد هم‌چون کمک هزینه تحصیل فرزندان، بیمه درمان، تسهیلات اشتغال و ... برخوردار شوند.

«محمدی فارسانی» گفت: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون فرآیند شناسایی و ارائه خدمات به افراد آسیب‌پذیر و سرپرست بیمار در قالب قانون تبصره ۱۴ بودجه به تعداد ۲۳ هزار خانوار انجام‌ شده است.

وی به نقش اجتماعی مردم در حمایت از نیازمندان اشاره و اعلام کرد: مردم خیراندیش می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* نسبت به واریز کمک‌های نقدی در کمک به هم استانی‌های نیازمند مشارکت کنند.

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم