تمرکز بر «کرونا» سبب کم رنگ شدن خسارات سیل نورآباد شد

کد خبر: 
۳۲۳
انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از رسانه‌ها؛

تمرکز بر «کرونا» سبب کم رنگ شدن خسارات سیل نورآباد شد

نماینده ولی فقیه در لرستان از تمرکز رسانه‌ها بر کرونا که سبب کم رنگ شدن خسارات سیل اخیر نورآباد شد، انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار زرک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد، خدمت رسانی در این نهاد را یک هدیه از جانب بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و گفت: از کسانی که پیدا و پنهان در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش صادقانه خودشان را عرضه می‌کنند قدردانی می‌نمایم.
وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد لرستان باید به سمت یک درآمد پایداری حرکت کرده و ایجاد اشتغال نماید، تصریح کرد: لرستان، استانی چهار فصلی است و ما می‌توانیم بر اساس این ویژگی کارآفرینی کنیم .
امام جمعه خرم‌آباد با برشمردن مسئله فرهنگی به عنوان دغدغه جامعه، تصریح کرد: بایستی برای فرزندان مددجویان و جوانان آن‌ها، برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم و بحث فرهنگی را به طور جدی پیگیری کنیم. جوانان سرمایه‌های کشور هستند و همانطور که دشمنان برای ضربه زدن به آن‌ها برنامه دارند ما بایستی برای رشد و تعالی‌جوانان برنامه‌های مناسب فرهنگی و دینی ارائه کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به سیل اخیر در نورآباد، متذکر شد؛ با توجه به سیل چند وقت اخیر در نورآباد و حضور دستگاه‌هایی که پای کار آمدند، از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، انتظار می‌رود که کمیته امداد نیز سرکشی و نیازسنجی متناسب را به عمل آورد. وی از تمرکز رسانه‌ها بر کرونا که سبب کم رنگ شدن خسارات سیل اخیر نورآباد شد، انتقاد و تصریح کرد: از کمیته امداد لرستان انتظار می‌رود اقدامات مناسب را هرچه سریع‌تر در این شهرستان انجام دهد و از مشکلات مردم خسارت دیده بکاهد.
همچنین در ادامه این دیدار مدیرکل کمیته امداد عنوان کرد: در سیل اخیر مددکاران کمیته امداد به بررسی آسیب‌های وارده پرداختند و آن دسته از مددجویانی که بنا به تشخیص بنیاد مسکن دچار آسیب شدند با قید فوریت برای رفع آن‌ها چاره اندیشی خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - سیل نورآباد - کمیته امداد لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم