تعویق حضور غیاب بیمه بیکاری تا پایان فروردین

کد خبر: 
۳۳۵
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خبر داد:

تعویق حضور غیاب بیمه بیکاری تا پایان فروردین

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از تعویق جلسات مراجع حل اختلاف و حضور غیاب مقرری بگیران بیمه بکیاری به علت شیوع بیماری کرونا ویروس تا پایان فرودین ماه۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، علی آشتاب با اشاره به صیانت از نیروی کارگری و کارفرمایی اظهار داشت: با هدف پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، اقدامات پیشگیرانه در دستور قرار گرفت و تمامی جلسات مراجع حل اختلاف مجامع کارگری تا اطلاع بعدی لغو شده است و مقرری بگیران بیمه بیکاری برای انجام حضور و غیاب تا پایان‌ فروردین ماه سال ۹۹ نیاز به حضور فیزیکی در ادارات تابعه ندارند.

نظارت بر تأمین سلامت کارگران
وی با تاکید بر اینکه همه واحدهای کارگری استان می‌بایست به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی شوند گفت: نظارت بر کارگاه‌ها و تأمین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران توسط بازرسین کار انجام خواهد شد.

آشتاب ادامه داد: حضور مسئولان خانه بهداشت کارگری برای ارائه خدمات تا اعلام وضعیت عادی از سوی مراجع ذی‌صلاح باید به صورت مداوم و مستمر باشند.

اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری لغو شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در خصوص فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری در سطح استان نیز عنوان کرد: فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری متوقف و تمام مسابقات ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی کشوری تا اطلاع بعدی لغو شد.

آشتاب تصریح کرد: حضور غیاب کارکنان واحدهای تولیدی به صورت فیزیکی و ثبت اثر انگشت حذف شده و دستورالعمل حضور پرسنل قسمت‌های اداری واحدهای تولیدی با کمترین تراکم حجم نیروی انسانی و ارائه مرخصی به کارگرانی که کمترین علائم سرما خوردگی را دارند ابلاغ می‌شود.

 

برچسب‌ها: 
علی آشتاب - بیمه بیکاری - حضور غیاب - لغو مسابقات کشوری - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم