برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در الشتر ممنوع است

کد خبر: 
۳۵۷
دادستان سلسله:

برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در الشتر ممنوع است

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب سلسله گفت: تا اطلاع بعدی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در این شهرستان ممنوع شده است.
به گزارش خبرنگار زرک، محسن همتی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سلسله و لزوم به‌کارگیری اقدامات پیشگیرانه در کنترل این بیماری، عنوان کرد: مراسمات تجمعی همچون شادی و عزاداری که در آن‌ها افراد زیادی دور هم جمع می‌شوند می‌تواند یکی از مهمترین منابع انتقال این ویروس به سایر افراد باشد. بنابراین تصمیم بر آن شد که تا اطلاع بعدی هر گونه مراسم شادی و عزاداری تجمعی در شهرستان ممنوع شود.

تالارهای الشتر تعطیل است/ با خاطیان برخورد می‌کنیم
او با اشاره به اطلاع رسانی های لازم در این‌خصوص، گفت: همچنین به اداره اماکن و نیروی انتظامی شهرستان ابلاغ کرده‌ایم تا همه تالارهای سطح شهرستان تعطیل شوند و در صورت مشاهده تخطی از این دستور از سوی مدیران تالارها، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و تالار مربوطه پلمپ خواهد شد.
دادستان دادگاه عمومی و انقلاب سلسله بیان کرد: هم اکنون این یک مشکل اجتماعی است و کنترل آن نیازمند همکاری و همدلی همه جانبه تمام افراد اجتماع است؛ بنابراین انتظار می رود که کلیه شهروندان موارد مربوطه را رعایت نمایند.

 

برچسب‌ها: 
محسن همتی - دادستان سلسله - الشتر - کرونا - تعطیلی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم