با مخلان امنیت انتخابات برخورد قاطع شود

کد خبر: 
۱۹۴
خطیب جمعه پلدختر از شورای تأمین خواستار شد:

با مخلان امنیت انتخابات برخورد قاطع شود

خطیب جمعه پلدختر با بیان اینکه تبلیغات رسمی و قانونی انتخابات این شهرستان با بداخلاقی آغاز شد، از شورای تأمین خواستار برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت انتخابات شد.
به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نمازجمعه پلدختر با انتقاد از اینکه تبلیغات رسمی و قانونی انتخابات در این شهرستان با بداخلاقی آغاز شد، تصریح کرد: هیچ زن و مردی نمی‌پذیرد امنیت و آرامش شهرش خدشه‌دار شود.
وی افزود: مردم پلدختر که شهره به نجابت هستند، دوست ندارند شهرشان به عنوان هویزه ثانی که روزی قدمگاه رزمندگان همچون شهیدان همت، باکری، خرازی و سلیمانی بود با چالش مواجه و ناامن شود.

شورای تأمین پلدختر باید از حقوق مردم دفاع کند
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه رأی و مصوبه شورای تامین برای همه قانون و لازم الاجراست و همه باید نسبت به آن تمکین کنند افزود: از شورا‌ی تامین شهرستان درخواست می‌شود با قوت و قدرت از حقوق مردم پلدختر دفاع کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی  با تأکید بر اینکه این اطمینان به مردم داده می‌شود که حق کسی ضایع نخواهد شد، اضافه کرد: زیرا اعضای این شورا از نخبگان امنیتی هستند و صلاح مردم را می‌دانند و دنبال تفرقه نیستند.
وی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست طرفداران خود را به آرامش دعوت کنند.

ریش سفیدان به قضیه ورود پیدا کنند
وی همچنین از ریش‌سفیدان، معتمدان، متنفذان و بزرگان طوایف خواست به این قضیه ورود پیدا کنند و  خطاب به آنها گفت: به ارشاد و راهنمایی بپردازید که به طور قطع حرفتان تأثیرگذار است.
خطیب جمعه پلدختر اذعان داشت: شورو شعور سیاسی مردم و مطالبه رهبر معظم انقلاب در راستای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است، اما نباید به وسیله عده‌ای با سوء استفاده، موقعیت شهرستان پلدختر ناامن شود.

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه پلدختر - انتخابات - ناآرامی - تیراندازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم