اگر قصد تبلیغ دارید، استعفا دهید

کد خبر: 
۱۹۶
زینی‌وند مقدم خطاب به مدیران آموزش و پرورش:

اگر قصد تبلیغ دارید، استعفا دهید

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خطاب به مدیران این اداره کل گفت: اگر قصد تبلیغ و سو استفاده از جایگاه مقدس آموزش و پرورش به نفع کاندیدایی را دارید قبل از هر چیز استعفای خود را ارائه دهید.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا زینی‌وند مقدم در گردهمایی مشترک  شورای معاونین اداره کل، مدیران، رؤسا و معاونین آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق لرستان که با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل سال‌ها پایمردی، صبر، استقامت و جانفشانی دلیرمردان این سرزمین است.
وی  با بیان اینکه با برگزاری هر انتخابات روح، نفس و جان تازه‌ای در کالبد نظام دمیده می‌شود، تصریح کرد: هرآنچه باعث ناامیدی، دلسردی و بی‌اعتمادی مردم شود و سبب گردد مردم از انتخابات روی برگردانند عملی بسیار مذموم و ناپسنداست که در این راستا وظیفه و رسالت ما برای آگاه سازی جامعه به منظور حضور پرشور مردم در انتخابات سنگین و حساس می‌باشد.

جایگاه معلمی، اجازه نمی‌دهد وارد بازی‌های سیاسی شویم
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، جایگاه آموزش و پرورش را جایگاهی مقدس و اثرگذار در جامعه دانست و گفت: به واسطه مسئولیت و رسالتی که ما در ساختن فرهنگ، باورها، ارزش‌ها و هویت فرزندان این مرز وبوم داریم و بواسطه بیشترین ارتباط با مردم انتظار می‌رود بعنوان هادیان و رهبران آموزشی وتربیتی جامعه علاوه بر مراقبت و پرهیز از هر گونه جهت‌گیری به نفع کاندیداها، جریانات و گروه‌های خاص، نسبت به آگاه سازی نسل جوان به اهمیت امر انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه تلاش کرده و از چارچوب‌های قانونی در این زمینه خارج نشویم.
زینی‌وند مقدم افزود: شأن و جایگاه معلمی و قداست شغل ما، اجازه نمی‌دهد ما وارد بازی‌های سیاسی، قبیله‌ای، باندی و گروهی مشغول در جریان انتخابات شویم و قانون‌گریز باشیم و از چارچوب ضوابط و ارزش‌های نظام و حرفه‌ای معلمی خود عدول کنیم و نظام تعلیم و تربیت را فدای اغراض شخصی،گروهی وسیاسی دیگران کنیم.

در مسئله انتخابات سیاست ما بی‌طرفی است
وی گفت: در مسئله انتخابات سیاست ورویکرد ما بی‌طرفی کامل، اجرای دقیق  قانون، جلب اعتماد عمومی و تشویق و ترغیب مردم به پای صندوق‌های رأی و حضور پرشور و باشکوه در این صحنه سرنوشت‌ساز کشور است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: لذا تمام داوطلبان انتخابات مجلس از دید ما، قابل احترام و از حقوق مساوی برخور دارند و اگر مدیران، معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق لرستان بخواهند از این حدود و چارچوب خارج شده و به نفع کاندیدایی خاص از امکانات و پست و جایگاه اداری خود سوء استفاده کنند قبل از ورود به این کار بایستی استعفای خود را ارائه دهند.
زینی‌وند مقدم ادامه داد: علاوه برآن باتوجه به ممنوع بودن تبلیغ درمحیط‌های اداری، آموزشی و پرورشی، کارکنان اداری نیز در صورت تمایل به تبلیغ برای کاندیدای مورد نظرشان می‌توانند از مرخصی قانونی خود تا پایان انتخابات استفاده کنند.
صیاد درگاهپور/ زرک
 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش و پرورش لرستان - انتخابات - استعفا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم