انتخابات فرصتی برای خدمت به مردم است

کد خبر: 
۱۹۳
امام جمعه خرم آباد:

انتخابات فرصتی برای خدمت به مردم است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات فرصتی برای اتحاد، همدلی و خدمت به مردم است.
به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، با قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: دوم اسفند روز تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و بار دیگر مردمِ با بصیرت با حضور گسترده خود در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.
وی با بیان اینکه دشمنان درصددند با تبلیغات زیرکانه و اختلاف افکنی، مشارکت سیاسی مردم در این انتخابات را کاهش دهند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و روز دوم اسفند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌ گویان خواهند زد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین خطاب به داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات فرصتی برای اتحاد، همدلی و خدمت به مردم است و نامزدهای انتخاباتی مسولیت سنگینی به عهده دارند وباید از برنامه‌هایی که توانایی انجام آن را دارند با مردم سخن بگویند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به ولادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: زنان و دختران ایران اسلامی باید ساده زیستی، حجاب و عفاف این بانوی بزرگوارر اسلام را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم