افزایش درآمد و توجه به منابع انسانی شرکت هدف ماست

کد خبر: 
۶۵
مدیر مخابرات لرستان:

افزایش درآمد و توجه به منابع انسانی شرکت هدف ماست

خرم‌آباد ـ زرک ـ مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: افزایش درآمد (سود دهی و فروش) و توجه ویژه به منابع انسانی شرکت اهداف اصلی ماست.

به گزارش خبرنگار زرک، «سید محمد قاسمی» صبح چهارشنبه در نخستین جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه لرستان که به منظور ابلاغ اهداف و برنامه‌های اجرایی تا پایان سال‌جاری در سالن ویدیو کنفرانس این شرکت برگزار شد، به اهداف و سیاست‌های مخابرات منطقه پرداخت و اظهار داشت: اهداف اصلی مخابرات منطقه لرستان افزایش درآمد(سود دهی و فروش) و توجه ویژه به منابع انسانی شرکت می‌باشد.

وی تغییر رویکرد در سامانه‌های ۲۰۲۰، ۲۰۱۰ و سامانه ۱۱۸ بعنوان ویترین مخابرات منطقه لرستان، بازنگری در فرآیند ارائه خدمات به مشترکین و سهولت اجرای آن، فعالیت بیشتر در رسیدگی به مشکلات مشترکین، افزایش کیفیت سرویس و پشتیبانی و تکریم مشتریان در همه ابعاد را از راهکاری تحقق این هدف عنوان کرد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان این‌که رضایت‌مندی مشتریان و کارکنان با مشارکت همه بخش‌ها ممکن است و تاکیدکرد: تمامی کارکنان باید با آگاهی از اهداف این شرکت در راستای تحقق آن تلاش کنند.

«قاسمی» ادامه داد: رشد و پیشرفت اهداف عالیه سازمان مرهون همدلی، یکپارچگی و کار جهادی همه مدیران، رؤسا و مجموعه مخابرات استان می‌باشد لذا انتظار بر این است با همت و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف تعیین شده گام برداریم.

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم