اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه به اصحاب فرهنگ و هنر استان

کد خبر: 
۶۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:

اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه به اصحاب فرهنگ و هنر استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلند مدت به اصحاب فرهنگ و هنر استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، «احمد حسین فتایی» در جریان ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که عصر چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد، گفت: با تلاش‌های معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای اصحاب فرهنگ و هنر استان به تصویب رسید.
وی، تصریح کرد: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلند مدت خواهد بود که بنا‌بر ترتیب درخواست‌های ثبت شده در سامانه صندوق اعتباری هنر به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره موافقت اداره کل املاک تملیکی استان در راستای فروش اقلام تخصصی خبرنگاری به اصحاب رسانه استان، گفت: در پی درخواست خبرنگاران در جلسات قبلی شورا و با پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل املاک تملیکی لرستان، آمادگی خود را برای فروش تعدادی گوشی تلفن همراه با قیمت مناسب و پایین‌تر از نرخ بازار به اصحاب رسانه اعلام نموده که در آینده نزدیک و در جلسه‌ای با حضور معاون محترم استاندار و ریاست شورای اطلاع رسانی استان، نحوه فروش این اقلام طراحی و اعلام خواهد شد، تا متقاضیان بتوانند در خصوص خرید این اقلام اقدام کنند.
«فتایی» در پایان خاطر نشان ساخت: جشنواره استانی تئاتر از صبح امروز به میزبانی الیگودرز کار خود را آغاز کرده و اختتامیه این جشنواره عصر پنجشنبه ۲۳آبان ماه در تالار کمال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم