اجرای گشت مشترک بازدید از تأسیسات گردشگری لرستان

کد خبر: 
۹۰
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد:

اجرای گشت مشترک بازدید از تأسیسات گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای گشت مشترک به منظور بازدید از تأسیسات گردشگری، واحدهای پذیرایی و اقامتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «سید امین قاسمی» که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبات ستاد خدمات سفر لرستان، عملیات گشت مشترک اعضای این ستاد با هدف بررسی وضعیت مراکز اقامتی ـ تفریحی بین راهی در محورهای مواصلاتی سطح استان با حضور کارشناسان این اداره کل و دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، اداره‌کل نظارت بر اماکن عمومی و جمعیت هلال احمر استان انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: در این بازدیدها وضعیت بهداشت و امکانات سالن‌های غذاخوری، مساجد، نمازخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر اماکن اقامتی و پذیرایی بین راهی در محورهای منتهی به استان با هدف بهبود خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به پلمپ برخی از این مراکز متخلف و اخطار کتبی به صاحبان آنان، اعلام کرد: این بازدیدها تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت و واحدهایی که به هر دلیلی پلمپ شوند یا اخطار کتبی دریافت کنند بایستی در سریع‌ترین زمان به رفع ایرادات مراکز مورد نظر اقدام کنند.

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم