اجرای کمپین رسانه‌ای چه کمکی به شرکت‌ها می‌کند؟

اجرای کمپین رسانه‌ای چه کمکی به شرکت‌ها می‌کند؟

پرس ریلیس – Press Release یا همان خبر رسمی سال‌های زیادی است که در رسانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هنوز هم با گذشت این همه سال اهمیت آن نه تنها کم نشده، بلکه با وارد شدن به عرصه فناوری اطلاعات، شکل و شمایل به‌روزی به خود گرفته و پرقدرت‌تر از قبل در حال فعالیت است.

کلید اثربخشی در استفاده از خبر رسمی، تمرکز بر ارزش خبری یک نوشته است. یک خبر با استانداردهای خبری و رسانه‌ای و به دور از تبلیغات، ارزش به اشتراک گذاری چندباره و جلب توجه مخاطبان را دارد. در این شرایط ایده یابی و تولید محتوای مناسب برای رسانه‌ها، خبرنگاران را برای استفاده از خبر در رسانه‌ها را تشویق کرده و برمی‌انگیزاند.

۶ دلیل برای استفاده از خبر رسمی

۱ – خبر رسمی توجهات را به خود جلب می‌کند:

امروزه بدلیل وجود شبکه‌های اجتماعی، اخبار آنلاین و رادیو و تلویزیون ۲۴ ساعته، از نظر خبری اشباع شده‌ایم. در این وضعیت فکر کنید خبرنگاران چه وضعیتی دارند! آنها روزانه با خبرهای بیشماری روبه‌رو هستند و ممکن است بسیاری از محتوا و اخبارهای ارسالی  را نادیده بگیرند. اما یک نکته را فراموش نکنید؛ آنها همواره به دنبال اخبار خوب و دسته اول هستند. حالا فکر کنید خبرنگاران خبری از یک نیوزوایر معتبر با استادندارهای خبری دریافت کنند. در این حالت خبر شما که توسط نیوزوایر بصورت حرفه‌ای و با رعایت اصول درست خبرنویسی نوشته شده به دست خبرنگاران هدف خواهد رسید و حرفه‌ای بودن مجموعه خودتان را به رخ می‌کشد. با این کار و به‌دلیل جلب توجه خبرنگاران، نوشته شما پوشش گسترده‌تری در رسانه‌ها دریافت خواهد کرد.

۲ – خبر رسمی ترافیک‌های جستجو را به سمت شما می‌کشد:

امروزه خبرهای رسمی به همراه کلمات کلیدی نوشته می‌شوند. اگر این کلمات کلیدی با استاندارهای درست سئو نوشته شوند، جایگاه بسیار بهتری در جستجوهای اینترنتی خواهند داشت. این کار به شما کمک می‌کند خبرتان در جستجوهای اینترنتی بیشتر دیده شده و مخاطب و مشتری بالقوه بیشتری به سمت خودتان جلب کنید.

۳ – با استفاده از خبر رسمی به هزاران خبرنگار دسترسی یابید:

شما با استفاده از خدمات یک نیوزوایر همچون اخبار رسمی، و ارسال خبر رسمی خود به آن، می‌توانید خبر خود را به صورت دسته بندی شده به هزاران خبرنگار در حوزه‌های مختلف ارسال کنید. با اینکار بیشترین دسترسی را به خبرنگاران مختلف خواهید داشت.

۴ – با خبر رسمی اعتبار کسب کنید:

خبر رسمی به شما اعتبار می‌دهد چون با انتشار آن در بین رسانه‌ها نام تجاری شما بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید یک جایگاه ذهنی در فکر مشتری ایجاد کرده و مهمترین گام در برندسازی را بردارید.

۵ – با خبر رسمی برد رسانه‌ای خود را افزایش دهید:

بسیاری از شرکت‌ها در کانال‌های ارتباطی محدود خود گیر کرده‌اند و نمی‌توانند از آن خارج شوند. ممکن است آنها خبر و محتوای خوبی تولید کرده باشند اما نمی‌توانند این نوشته‌ها را نشر داده و بدست قشر مخاطب خود برسانند. برای حل این مسئله شما می‌توانید از توان و قدرت خبر رسمی در یک نیوزوایر استفاده کنید، چرا که یک نیوزوایر و یا رابط رسمی خبر، با ارتباطات رسانه‌ای پرقدرتی که دارد، پوشش گسترد‌ه‌تری برای اخبار شما رقم زده و برد رسانه‌ای تان را افزایش خواهد داد.

۶ – با خبر رسمی تصویر برند خود را ساخته و آن را مدیریت کنید:

خبر رسمی بهترین راه برای شکل دهی و ساخت برند شما است، چرا که با استفاده از این روش خواهید توانست تصویر واقعی و پرقدرت برند خود را ساخته و با موج رسانه‌ای جلوی نظرات منفی و موج‌های منفی که ممکن است در مقابل برندتان ایجاد شود را بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تصویر برند خود را به گونه‌ای اثربخش مدیریت کنید.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم