آمادگی متخصصان آبفار برای رفع مشکل فاضلاب زندان مرکزی خرم‌آباد

کد خبر: 
۵۸
مدیرعامل شرکت آبفار استان:

آمادگی متخصصان آبفار برای رفع مشکل فاضلاب زندان مرکزی خرم‌آباد

خرم‌آبادـ زرک ـ مدیرعامل شرکت آبفار لرستان از آمادگی متخصصان این شرکت برای رفع مشکل فاضلاب زندان مرکزی خرم‌آباد خبر داد.

«علیرضا کاکاوند» در گفت‌وگو با خبرنگار زرک با اعلام این خبر گفت: فاضلاب زندان مرکزی خرم‌آباد در سال‌های گذشته توسط سازمان زندان‌ها به صورت «سپتیک تانک» که ساده‌ترین و پرکاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب‌های بهداشتی ـ انسانی است، کار شده که به دلیل عدم بهره‌برداری صحیح از آن، متاسفانه در حال سرریز است.

وی با ابراز تأسف از این‌که سرریز فاضلاب زندان مرکزی خرم‌آباد به روستاهای همجوار و بخصوص روستای دارایی سرازیر شده و مشکلاتی را برای روستاییان منطقه به وجود آورده است، اعلام کرد: متولی اصلی رفع این مشکل سازمان زندان‌ها است.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان ادامه داد: این شرکت آمادگی دارد در صورت نیاز و لزوم در بحث مطالعات و مباحث فنی با این سازمان همکاری کرده و در صورت نیاز این مشکل را مرتفع کند.

«کاکاوند» افزود: مشکل فاضلاب شهرک صنعتی خرم‌آباد نیز به این شرکت مربوط بوده و هیچ ارتباطی به شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان ندارد.

وی اظهار داشت: بحث فاضلاب روستاها از وظایف این شرکت بوده؛ اما موضوع فاضلاب زندان مرکزی خرم‌آباد و شهرک صنعتی این شهر هیچ ارتباطی با شرکت آبفار استان ندارد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم