۷ سد فعال در استان داریم

کد خبر: 
۶۱۳۰
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

۷ سد فعال در استان داریم

 ۷ سد فعال در استان داریم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در همه جای کشور ایران برکات فراوانی را به ارمغان آورد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ساخت سدها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «داریوش حسن‌نژاد» امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان هیچ سدی ساخته نشده بود، اظهار کرد: هم‌اکنون در استان ۷ سد فعال در دست اجرا داریم که ۶ سد در حوزه فعالیت شرکت آب منطقه‌ای لرستان و سد رودبار توسط شرکت آب نیرو در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تأمین آب شرب و بهداشتی برای تمامی شهرها و اکثر روستاها است که از این لحاظ از کشورهایی هستیم که در رتبه بالای جهانی قرار داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعتبارات خوبی به بخش آب کشور تزریق شده است و دولت طرح‌هایی را به‌صورت اضطراری در دست اجرا دارد.

حسن‌نژاد اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای لرستان سال گذشته با جذب ۸۵۲ میلیارد تومان در بخش آب، رتبه اول استانی را داشت و ۳۰ درصد از اعتبارات استانی در بخش آب استان هزینه شد.

وی بیان کرد: امسال هم ۹۶۵ میلیارد تومان به بخش آب اختصاص داده شده که ۶۰۵ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و باعث رشد خوب در پروژه‌های استان شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد: سد کمندان شهرستان ازنا را نیز در آستانه آبگیری داریم که در دور دوم سفر ریاست جمهوری عملیات آبگیری آن آغاز خواهد شد.

حسن‌نژاد اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه سدهایی که متوقف شده بود هم‌اکنون فعال بوده و در صورت به بهره‌برداری رسیدن، مردم عزیز استان از برکات فراوان آن بهره‌مند خواهند شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سدهای لرستان - شرکت آب منطقه ای لرستان - داریوش حسن نژاد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم