۶۵ اثر نمایش عروسکی به جشنواره ملی مدیریت مصرف انرژی برق ارسال شد

کد خبر: 
۵۶۹۸
مدیر روابط عمومی شرکت برق لرستان خبر داد:

۶۵ اثر نمایش عروسکی به جشنواره ملی مدیریت مصرف انرژی برق ارسال شد

با توجه به پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره، ۶۵ اثر نمایش عروسکی به جشنواره ملی مدیریت مصرف انرژی برق ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سعید دولتشاه»، دبیر نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف انرژی گفت: با توجه به پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره، آثار دریافتی جهت بررسی و پایش اولیه برای داوران هیئت انتخاب ارسال شدند.

وی افزود: خوش‌بختانه به‌رغم دشواری تولید نمایش‌های عروسکی و پر تعداد بودن کار ساخت و اجرای این هنر ارزشمند، شاهد مشارکت بسیار خوبی از سراسر ایران در این جشنواره هستیم.

دولتشاه ادامه داد: هیئت انتخاب شامل داوران بخش هنری و نفرات کمیته علمی هستند که دانش هنری و موضوعی و تناسب آثار با اهداف مدیریت مصرف انرژی را در خصوص ۶۵  اثر ارسالی به جشنواره، مورد بحث و بررسی قرار دادند‌ و آثار نهایی جهت رقابت در بخش پایانی جشنواره مشخص شدند.

دبیر نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف انرژی گفت: با وجود نوپا بودن جشنواره و کمبود محتوا و‌ نمایش‌نامه‌های مرتبط و‌ مدون از پیش تعیین‌شده، خوش‌بختانه کیفیت و محتوای آثار ارسالی به دبیرخانه پاسخ‌گوی نیازهای فرهنگی و آموزشی صنعت برق در راستای اشاعه فرهنگ صحیح مصرف انرژی بوده و این موضوع بسیار جای امیدواری دارد.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی با محوریت مدیریت مصرف انرژی روزهای ۶ و ۷ دی‌ماه به میزبانی شرکت توزیع برق لرستان و در شهر خرم‌آباد با حضور بیش از ۱۰۰ مهمان از استان‌ها و شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

دولتشاه افزود: در روز ششم دی‌ماه، شاهد اجرای صحنه‌ای گروه‌های منتخب نمایش عروسکی با حضور ده‌ها تماشاگر خواهیم‌ بود و در روز هفتم دی‌ماه نیز آیین اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
جشنواره نمایش عروسکی - مدیریت مصرف انرژی برق - سعید دولتشاه - مدیر روابط عمومی شرکت برق لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم