کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛ پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگ دینی

کد خبر: 
۱۸۳
فتایی عنوان کرد:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛ پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگ دینی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۴۲۰کانون فرهنگی هنری مسجد در استان، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.
به گزارش خبرنگار زرک، احمد حسین فتایی در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی که در مسجد امام حسن عسگری (ع) خرم‌آباد برگزار شد، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کرد که راه شهدا ادامه دارد و توطئه‌های دشمنان بی‌اثر است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ایشان چه در زمان حیات و جهاد و چه با شهادت خود همواره محور وحدت بوده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشادس اسلامی لرستان اضافه کرد: این فرمانده مقاومت به عنوان یک چهره نظامی پیش از تسخیر هر منطقه و موضعی به منظور شکست داعش و دشمنان، قلب‌های مردم را تسخیر کرده ‌بود.
فتایی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم شهرهای مختلف در مراسم‌ بزرگداشت و تشییع سردار شهید سلیمانی نشان دهنده محبوبیت این شهید و جایگاه مردمی وی بود، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی منشاء وحدت بین شیعیان به خصوص ملت‌های ایران و عراق شد و چهره پلید جنایتکاران غربی را بیش از پیش نمایان ساخت.
 وی در ادامه به کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی خرم‌آباد اشاره و ابراز امیدواری کرد این کانون محور آگاهی بخشی، بصیرت و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۴۲۰کانون فرهنگی هنری مسجد در استان، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - کانون فرهنگی هنری مساجد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم