پیگیری قضایی فوت مادر باردار الیگودرزی در بیمارستان ازنا 

کد خبر: 
۲۳۸۶
زرک؛

پیگیری قضایی فوت مادر باردار الیگودرزی در بیمارستان ازنا 

خانواده زن جوانی که در پی انجام عمل سزارین در بیمارستان ازنا فوت کرده بود در محاکم قضایی شکایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ این زن جوان الیگودرزی هفته پیش حین انجام عمل سزارین در بیمارستان ازنا فوت کرد و حالا خانواده وی مدعی هستند که سهل انگاری و نبود امکانات سبب مرگ او شده است.

گفتنی است روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا نیز در واکنش به مرگ مادر باردار جوابیه‌ای منتشر کرده است که در بخشی از آن اینچنین آمده است:

«... در جلسه‌ای که همه عوامل نیروی انسانی درگیر شامل پزشکان و ماماها و پرسنل جهت گزارش و ثبت و توضیحات حضور داشتند، پرونده پزشکی بیمار نیز مورد مطالعه دقیق قرار گرفت و جهت صیانت از آن تدابیر لازم انجام شده است. سپس مطابق آیین نامه‌ها نتایج این جلسه به همراه پرونده بیمار به کمیته تخصصی ویژه مرگ مادران در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز ارسال شد، لذا باید به عرض مردم شریف شهرستان و خصوصاً خانواده ایشان برسانیم در رویدادهای پزشکی این‌چنینی می‌بایست تمام ابعاد ماجرا به صورت علمی و دقیق مورد بررسی مراجع ذیصلاح قرار بگیرد. لذا در این فرصت کوتاه نمی‌توان قاطعانه در مورد رویداد مذکور اظهارنظر کامل نمود ولی این اطمینان را خواهیم داد تمام مراحل قانونی آن تا روشن شدن ابعاد واقعی ماجرا پیگیری خواهد شد.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 
مرگ مادران باردار - شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا - بیمارستان امام علی

دیدگاه‌ها

حسین اکبری (تایید نشده)

این دکتر به نظر خیلی ها از مردم شهرستان ازنا دکتر بی دقتی هست ولی چند تایی از بچه هارو بی مادر کرده واقعا پیگیری کنید ممنون میشم

۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۰۲:۲۳

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم