پیام تبریک سپاه لرستان به سربازان گمنام امام زمان (عج)

کد خبر: 
۶۲۷۰
به مناسبت نیمه شعبان؛

پیام تبریک سپاه لرستان به سربازان گمنام امام زمان (عج)

پیام تبریک سپاه لرستان به سربازان گمنام امام زمان (عج)

سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان در پیامی میلاد امام عصر(عج)و گرامیداشت آغاز هفته سربازان گمنام امام عصر(عج)را به سربازان گمنام آن امام تبریک گفت.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی میلاد امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن ایام مبارک نیمه شعبان المعظم و سالروز میلاد حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه را که به درستی به روز گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) مزین شده است تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

درود فراوان بر سربازان گمنام امام زمان، که از ابتدای انقلاب تا کنون امنیت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی و مجاهدت های این فرزندان ایران اسلامی می باشد.

این عزیزان با آگاهی و بصیرت نافذ خود در خط مقدم مبارزه با دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی و در سایه ایمان و تقوای خود نقشی مثال زدنی در حفظ از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای والامقام گمنام امام زمان (عج)، از خداوند متعال برای سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات سلامتی، توفیق و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌نماییم.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نیمه شعبان - میلاد امام زمان - سپاه حضرت ابوالفضل لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم