پرداخت تسهیلات فرزندآوری در لرستان

کد خبر: 
۶۱۹۶
مدیر کل امور بانوان، جمعیت و خانواده استانداری لرستان:

پرداخت تسهیلات فرزندآوری در لرستان

پرداخت تسهیلات فرزندآوری در لرستان

مدیر کل امور بانوان، جمعیت و خانواده استانداری لرستان از پرداخت ۱۶ هزار و ۵۴۹ فقره تسهیلات فرزندآوری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «فریبا ولی‌پور» صبح امروز، پنجشنبه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک ملی با ۳۳۵۵ مورد، بانک تجارت با ۲۴۵۴ مورد و بانک صادرات با ۲۳۸۷ مورد بیشترین پرداخت را در تسهیلات فرزندآوری داشته‌اند.

او با بیان اینکه استاندار لرستان در راستای تسریع پرداخت تسهیلات فرزندآوری نیز خواستار پیگیری‌های بیشتر شده‌است، افزود: روند پرداخت تسهیلات مربوط به فرزندآوری تا پایان امسال و شروع سال جدید سریع‌تر می‌شود.

مدیرکل امور بانوان، خانواده و جمعیت استانداری لرستان میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در این استان را نسبت به میانگین کشور بیشتر دانست و عنوان کرد: میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان از ابتدای امسال تاکنون ۷۸ درصد بوده‌است.

او با اشاره به تعامل خوب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج، بیان کرد: بانک ملی لرستان از ابتدای امسال تا ۲۳ بهمن‌ماه با ۱۱۳ درصد پرداخت تسهیلات ازدواج بیشترین پرداخت را در بین بانک‌های این استان دارد.

ولی‌پور بانک‌های کشاورزی و سپه را بعد از بانک ملی در جایگاه‌های دوم و سوم پرداخت تسهیلات ازدواج دانست و گفت: در بین بانک‌های خصوصی نیز پارسیان، دی و گردشگری بیشترین پرداخت تسهیلات ازدواج را داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان، خانواده و جمعیت استانداری لرستان میزان افراد در صف انتظار تسهیلات ازدواج این استان را ۵۸۷۵ مورد برشمرد و ابراز کرد: استاندار در جلسه ستاد جوانی جمعیت نسبت به تسریع در روند پرداخت وام‌های ازدواج دستور أکید دارد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تسهیلات فرزندآوری - وام ازدواج جوانان - فریبا ولی پور - امور بانوان استانداری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم