هیچ نامزد انتخاباتی بر دیگری ارجحیت ندارد

کد خبر: 
۵۸۷۷
استاندار لرستان:

هیچ نامزد انتخاباتی بر دیگری ارجحیت ندارد

هیچ نامزد انتخاباتی بر دیگری ارجحیت ندارد

استاندار لرستان گفت: هیچ نامزد انتخاباتی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دولتی و کانال‌های تبلیغاتی رسانه ملی باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات بکار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرهاد زیویار» روز یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت، چهار مولفه راهبردی مدنظر مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند است و همه تلاش مسئولان برگزاری باید در این راستا باشد.

وی ادامه داد: قانونگذار، عدالت در تبلیغات را مدنظر قرار داده است و در این راستا باید امکانات دولتی و همچنین کانال‌های انتخاباتی رسانه ملی نیز به صورت یکسان در اختیار نامزدها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضاییه است افزود: سایر دستگاه‌ها نیز باید در این خط حرکت نمایند همچنین تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است و این نشان می‌دهد که همه ارکان اجرایی و قضایی در این رویداد دخیل هستند.

زیویار بیان کرد: ماحصل مبارزات هزار و چندصد ساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی، صندلی و موقعیت‌هایی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورده و مجلس نیز در راس همه امور است که لازمه این امر فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم می‌باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: نظرسنجی‌ها حکایت از این دارد که مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است که نشان می‌دهد ملت ایران هرگاه با تهدید مواجه می‌شوند حضور پررنگ‌تری در امور کشور دارند.

زیویار با تاکید بر اینکه همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسئول هستیم یادآور شد: اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استاندار، دادستان مرکز استان، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل ارشاد، دبیر ستاد انتخابات و ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی بدون حق رای هستند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند امسال در کشور برگزار می شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - تبلیغات - رسانه ملی - نامزدهای انتخابات - استاندار لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم