هدف ما رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات است

کد خبر: 
۱۲۴
دادستان خرم‌آباد مطرح کرد:

هدف ما رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات است

دادستان مرکز لرستان گفت: هدف ما رعایت اصل بی‌طرفی در امر انتخابات است، هرکس در هر موردی اعتراضی دارد می‌تواند از مجاری قانونی کار را پیگیری کند، گزارشات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، قاضی سعید رازانی امروز چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی قضایی و پلیسی با اهالی رسانه و ‌فعالان مجازی در پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان که در محل دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: در عرصه انتخابات مثل دیگر عرصه‌ها هدف اجرای قانون به نحو احسن است و در این راستا از رسانه‌ها می‌خواهیم به قانون توجه کنند و هر مسئله‌ای که هست در چارچوب قانون بررسی شود.

وی با بیان این‌که در فضای مجازی روی اجرای قانون و حق‌الناس بودن انتخابات تاکید شود، تصریح کرد: انتخابات یک امانت است و وظیفه مجریان است که این امانت را درست رعایت کنند، مردم از ما انتظار دارند که رعایت امانت‌داری کنیم، از ما انتظار دارند رأی مردم احترام شمرده شود.

دادستان خرم‌آباد گفت: هدف ما رعایت اصل بی‌طرفی در امر انتخابات است، هرکس در هر موردی اعتراضی دارد می‌تواند از مجاری قانونی کار را پیگیری کند، گزارشات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رازانی با تأکید بر اینکه زمان تبلیغات یک هفته قبل از شروع انتخابات است، خطاب به کاندیداهایی که صلاحیت‌شان تأیید می‌شود، گفت: هنوز زمان تبلیغات فرا نرسیده و از هرگونه تبلیغات خودداری کنید و در مهلت قانونی به شیوه‌ای که در قانون پیش‌بینی شده به تبلیغات بپردازند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تلاشمان این است در چارچوب قانون بتوانیم انتخابات خوبی را با همراهی سایر مجریان و دست اندرکاران اجرایی کنیم و هر جا تخطی از قانون مشاهده شود در چارچوب قانون رسیدگی می‌کنیم.

 

برچسب‌ها: 
دادستان خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم