نصب دستگاه کارتخوان در همه‌ی شعبات حل اختلاف لرستان

کد خبر: 
۲۵۸۲
به زودی؛

نصب دستگاه کارتخوان در همه‌ی شعبات حل اختلاف لرستان

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان اعلام کرد: به زودی در همه‌ی شعبات حل اختلاف استان دستگاه کارتخوان نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار با یارالله کاکولوند رئیس شورای حل اختلاف استان با تاکید بر وجود مشکلات در خصوص واریز هزینه‌ی دستمزد کارشناسی در شعبات حل اختلاف گفت: متاسفانه بیشتر شعبات حل اختلاف فاقد دستگاه کارتخوان برای واریز هزینه کارشناسی هستند و این مساله باعث بروز مشکلاتی برای ارباب رجوع شده است.

والیزاده با اشاره به مشکلاتی که بعضا در حوزه‌ی کارشناسی استان وجود دارد، اظهار داشت: ارجاع امر کارشناسی به کارشناسان خبره از دیگر مشکلات این حوزه است؛ این در حالی است که کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با حدود ۸۰۰ کارشناس در همه‌ی رشته‌ها آمادگی خدمات‌رسانی در این خصوص را دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مجموعه‌ی قضایی استان با اقدامات و دستورالعمل‌های مناسب ارجاع به کارشناس خبره را به حداقل رسانده‌اند، تصریح کرد: برای ارتقاء کارشناسان و بالا بردن توان تخصصی آن‌ها امسال کارگاه‌های مختلف آموزشی برگزار کرده‌ایم و به این روند ادامه خواهیم داد.

والیزاده افزود: از طرف دیگر، دادگاه انتظامی کانون هم مرتبا در حال بررسی شکایت‌ها و رسیدگی به آن‌هاست تا کمترین مشکلی در خصوص نارضایتی از عملکرد کارشناسان وجود نداشته باشد.

به گزارش زرک؛ رئیس شورای حل اختلاف استان نیز در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از اقدامات انجام شده توسط کانون اظهار داشت: در خصوص نصب دستگاه کارتخوان در شعبات حل اختلاف استان دستورات لازم ابلاغ خواهد شد.

یارالله کاکولوند گفت: خوشبختانه در حال حاضر استفاده از کارشناسان خبره منتفی است و اگر هم وجود داشته باشد اندک و موردی است که البته همین هم نباید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
حجت والیزاده - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - یارالله کاکولوند - شورای حل اختلاف لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم