معمولان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا»

کد خبر: 
۴۹۶۷
معاون سازمان مدیریت لرستان خبر داد؛

معمولان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا»

معمولان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا»

خرم‌آباد - معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: معمولان به‌عنوان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا» انتخاب شده و اجرای آن در این شهر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سید حسین نورالدینی» امروز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبردی آزمایش سرشماری ثبتی «مبنا» با حضور مدیران و معاونین ادارات کل پست، ثبت‌احوال و دفتر تقسیمات سیاسی آموزش‌وپرورش، راه و شهرسازی و همچنین بخشدار و شهردار شهر معمولان اظهار داشت: طرح آزمایشی ثبتی «مبنا» در واقع آمادگی همه مردم و مسئولین برای طرح کلی و نهایی در سال ۱۴۰۵ است و باتوجه‌به اینکه در کل کشور به انتخاب مرکز آمار ایران در هر استان یک شهر معرفی شده، شهر معمولان در استان لرستان انتخاب شد.

وی، افزود: این طرح که درگذشته به‌عنوان نفوس و مسکن مطرح شده بود در واقع یکی از مهم‌ترین طرح‌های آماری است که بر اساس آن نقشه راه و سند توسعه کشور برنامه‌ریزی می‌شود.

اداره کل پست لرستان نسبت به اختصاص کد پستی به خانوارها اقدام کند

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، تأکید کرد: اداره کل پست استان حداکثر به مدت یک هفته نسبت به اختصاص کد پستی به‌تمامی خانوارها و پوشش ۱۰۰ درصدی تمام مکان‌های شهر معمولان اقدام کند.

نورالدینی با بیان اینکه اداره کل ثبت‌احوال در راستای راهنمایی برای نحوه ورود به سامانه تأیید نشانی اقدام کند، یادآور شد: بخشداری و شهرداری معمولان ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با دفاتر پیشخوان دولت در خصوص ارائه کد پستی و استفاده از سامانه تغییر نشانی ثبت‌احوال تا پایان انجام سرشماری، تمهیدات لازم و ابهامات احتمالی شهروندان را اتخاذ کند و شهرداری معمولان با همکاری اداره کل پست استان اقدامات لازم را در زمینه «پلاک‌کوبی» مکان‌های شهر معمولان به عمل‌آورند.

وی، گفت: همه اطلاع‌رسانی‌های مربوط به این طرح، از طریق صداوسیما، اداره کل آموزش‌وپرورش، بخشداری، شهرداری و همه دستگاه‌های مرتبط با هماهنگی مسئول روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که به‌عنوان مسئول روابط‌عمومی و تبلیغات استان در طرح آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا معرفی شده است، انجام گیرد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان - سید حسین نورالدینی - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم