مسکن و اشتغال ایثارگران ویژه بررسی شود

کد خبر: 
۶۷۳۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: 

مسکن و اشتغال ایثارگران ویژه بررسی شود

مسکن و اشتغال ایثارگران ویژه بررسی شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تأکید کرد: مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر ویژه بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «هبت‌اله هاشمی»، امروز در دیدار صمیمی استاندار لرستان با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار خرم‌آباد اظهار داشت: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران لرستان، نجیب‌ترین و درعین‌حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هرکدام الگو هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، گفت: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها، مدارس، و فرزندان جامعه ایثارگر و مسائل جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

«هاشمی» با اشاره به اینکه مجتمع توان‌بخشی ایثار سال ۹۶ افتتاح شده؛ ولی تعطیل شده بود، عنوان کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و باهمت ایثارگران مجتمع توان‌بخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، سالن ورزشی این مجتمع زنده شد، امروز خانه ایثار آماده افتتاح است و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد ۹۰ درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

خبر: کامین ملکی

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بنیاد شهید لرستان - هبت اله هاشمی - مسکن

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم