مشارکت مردم در انتخابات؛ اساس و قدرت نظام اسلامی

کد خبر: 
۶۲۸۴
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

مشارکت مردم در انتخابات؛ اساس و قدرت نظام اسلامی

مشارکت مردم در انتخابات؛ اساس و قدرت نظام اسلامی

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به حضور گسترده جامعه کار و تولید استان در انتخابات، گفت: اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، سید فرهاد ناصری‌نیا هفتم اسفندماه در جلسه شورای اداری با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی تصمیم‌سازی‌ها با مردم است، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم یک ضرورت برای تداوم، بقا و استمرار نظام است و جامعه پر تلاش و زحمتکش کار و تولید همواره در عرصه‌های مختلف کشور به ویژه در عرصه انتخابات حضوری پر رنگ دارند.

وی افزود: حضور همیشگی و گسترده مردم در انتخابات در سال‌های مختلف، عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان و بدخواهان را در پی داشته است.

این مسئول ادامه داد: همواره از سوی دشمن تلاش فراوانی شده است تا با دلسرد کردن مردم و با فتنه‌ها، حضورشان را در انتخابات کمرنگ کنند اما تا امروز کاری از پیش نبرده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: جامعه کار و تولید استان مثل همیشه در انتخابات پیش رو با حضور با شکوه خود پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان نظام و اسلام را مأیوس خواهند کرد.

وی نظارت بر تسهیلات ارائه شده برای ایجاد اشتغال را مهم عنوان کرد و بیان کرد: بایستی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل که تسهیلات اشتغالزا به متقاضیان پرداخت می‌کنند نظارت کامل و دقیقی داشته باشیم تا این تسهیلات به افراد متخصص و توانمند و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در استان پرداخت شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: ما بایستی با کار و تلاش مضاعف تحرک بخشی را به همکاران و کارکنان تزریق کنیم تا هم در انجام کارها تسریع شود و هم رضایتمندی مردم را در پیش داشته باشد.

ناصری نیا با بیان اینکه تسهیل در خدمت‌رسانی به جامعه جزء مهمترین اولویت‌ها و برنامه وزارت کار است، اظهار کرد: باید با تمام توان به مردم خدمت صادقانه کنیم و خدمات دولت و نظام را به آنان اطلاع رسانی کنیم.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
تعاون کار و رفاه اجتماعی - فرهاد ماصری نیا - وزارت کار - خدمات رسانی - مشارکت در انتخابات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم