مرد شماره يك سلسله؛ مديري از جنس علم و عمل

مرد شماره يك سلسله؛ مديري از جنس علم و عمل

از معدود مديران موفقي است كه شعار نمي‌دهد. مديري‌ست از جنس علم و عمل. در اين روزها و ماه‌هاي كرونايي كه برخي از مديران براي حفظ جان، و دور ماندن از ويروس منحوس در قرنطينه خانگي به سر مي‌برند و از دور تماشاگر بحران كرونا در كشور و استان هستند او اما از همان ابتدا پاي كار بوده است. بدون ترس و واهمه و با صراحت از مشكلات مردمش بارها سخن به ميان آورده و اگر بگوييم تنها مدير استاني است كه با قاطعيت در برابر كرونا قد علم كرده سخن به گزاف نگفته‌ايم. او كسي نيست جز شريف خسروي، فرماندار شهرستان سلسله.

خسروي در عمل نشان داد از مهارت تصميم‌گيري درست در شرايط اضطراري و بحراني، برخوردار است. او نخستين مديري بود كه به منظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، شركت در اجتماعات و برگزاري مراسم عروسي و ترحيم را ممنوع اعلام كرد. خسروي فرمانداري است كه براي تأمين و حفظ سلامت مردم با كسي شوخي و تعارف ندارد. وقتي او در شهرستان سلسله وضعيت قرمز اعلام كرد و از شهروندان خواست به پويش «در خانه بمانيم» بپيوندند در همان ساعات ابتدايي اين توصيه بهداشتي كرونايي او با همراهي بي‌نظير مردم سلسله اجرايي شد كه در ديگر شهرستان‌هاي لرستان اين وحدت مردم و مسئولان را كمتر شاهد بوده‌ايم.

ممنوعيت ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگري، داير شدن ايستگاه غربالگري كرونا در ورودي‌هاي اصلي شهر، اعلام آماده باش نيروهاي امدادي و خدماتي در شرايط سخت‌تر، عدم پذيرش مهمان نوروزي، مسدودسازي مسیرهای فرعی ورودی شهرستان سلسله، تعطيلي صنوف غيرضروري و... از ديگر اقداماتي بوده كه شريف خسروي به موقع انجام داد بطوري كه اصحاب رسانه لرستان با مشاهده اين تصميمات به معاونان استاندار تلنگر زدند كه آنها هم به جاي خودقرنطينگي خانگي واردميدان نبرد با كرونا شوند.

با اين حال كساني هم بودند كه با بي‌خيالي و توجه نكردن به مصوبات ستاد مبارزه با كروناي شهرستان مبني بر تعطيلي صنوف غيرضروري سبب به مخاطره انداختن سلامت شهروندان شده بودند كه اين بار هم اين فرماندار شريف سلسله بود كه دستور داد به جاي پلمب كردن مغازه متخلفان، درب اين واحدهاي صنفي را جوش كنند كه در خبرگزاري‌ها و كانال‌هاي تلگرامي با عنوان «اقدام قاطع فرماندار سلسله» منتشر و منعكس شد.

به هر روي جا دارد از مرد شماره يك شهرستان سلسله به پاس اقدامات مدبرانه‌اش قدرداني كنيم و براي او و همه‌ي كساني كه دل در گرو اين آب و خاك دارند از درگاه خداوند منان سلامتي و طول عمر خواستاريم.

فريد نظري / پايگاه خبري زرك

 

 

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم