لزوم تسریع در تامین اعتبار بازسازی گلزار شهدای معمولان 

کد خبر: 
۲۴۰۴
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

لزوم تسریع در تامین اعتبار بازسازی گلزار شهدای معمولان 

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در تأمین اعتبار بازسازی گلزار شهدای معمولان تاکید کرد و مرتفع شدن مشکلات بنیاد شهید استان لرستان را از استاندار خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مرتضی محمودوند، امروز شنبه با حضور در بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان ضمن دیدار با سرپرست و معاونان این اداره کل گفت: بنیاد شهید، حوزهای است که خون نظام را تشکیل داده است و امتیاز بالای آن وجود آقای اوحدی که خود از ایثارگران بوده در رأس این مجموعه قرار دارد که با دغدغه‌ها و مشکلات جامعه ایثارگری به خوبی آشناست.

وی با بیان اینکه پتانسیل مجلس بعنوان خانه ملت خیلی ارزشمند است، گفت: اینجانب نیز که خود رزمنده جانباز هستم در خدمت جامعه ایثارگری می‌باشم و برای رفع مشکلات این قشر عزیز جامعه تمام تلاش خود را به کار خواهم برد.

محمود زرین‌جویی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این جلسه، عدم همکاری برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بنیاد شهید و وقفه در بازسازی گلزار شهدای شهرستان معمولان به دلیل نبود اعتبار کافی را از جمله مشکلات این اداره کل عنوان کرد و پیگیری موضوع را از نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

گفتنی است محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی پس از شنیدن مشکلات و مسائل مطرح شده ضمن تماس با استاندار لرستان خواستار پیگیری جدی در خصوص تأمین اعتبار بازسازی گلزار شهدای شهرستان معمولان و همکاری و مساعدت در رفع سایر مشکلات بنیاد شهید شد. 

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 
مرتضی محمودوند - محمود زرین جویی - گلزار شهدای معمولان - اداره کل بنیاد شهید لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم