فعالیت پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در لرستان 

کد خبر: 
۲۵۲۱
با هدف ساخت مدرسه ای برای فرزندان استان آغاز شد؛

فعالیت پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در لرستان 

آغاز فعالیت پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در لرستان 

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از آغاز فعالیت پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان به منظور جلب مشارکت بانوان در مدرسه‌سازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ امیر غفوری نژاد شامگاه پنج‌شنبه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نوسازی مدارس لرستان، اظهار داشت: در طرح «آجر به آجر» خوشبختانه شاهد حضور پررنگ خیرین مدرسه ساز بودیم به نحوی که از لحاظ ریالی و میزان مشارکت مردم (بیش از ۱۱ هزار شرکت کننده)، جزو استان‌های برتر کشور بودیم و این نشان دهنده دغدغه مردم هم استانی در ایجاد فضاهای آموزشی ایمن برای فرزندان همین دیار است.

وی افزود: در ۹ ماهه گذشته، ۴۲ مدرسه را تکمیل کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده ایم و بیش از ۳۰۰ کلاس درس را نیز با مشارکت خیرین در استان لرستان در دست اجرا داریم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد: برای گام دوم طرح آجر به آجر پیگیر مشارکت حداکثری بانوان هستیم و در واقع حضور بانوان، حضور مادران نسل‌های آینده خواهد بود و ما علاوه بر مشارکت این عزیزان در ساخت مدارس جدید، به ایجاد فرهنگ وقف و صیانت و نگهداری از مدارس نیز کمک شایانی خواهیم کرد.

غفوری نژاد ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون هم تعداد قابل توجهی از خیرین مدرسه ساز را بانوان تشکیل می‌دهند و حضور پررنگ‌تر این عزیزان بیش از هر چیز سبب نهادینه شدن فرهنگ وقف در سیستم آموزشی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل نوسازی مدارس لرستان - امیر غفوری نژاد - مدرسه سازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم