طنین گلبانگ الله اکبر در آسمان لرستان

کد خبر: 
۶۱۵۶
در شب ۲۲ بهمن؛

طنین گلبانگ الله اکبر در آسمان لرستان

طنین گلبانگ الله اکبر در آسمان لرستان

مردم لرستان به شکرانه ۴۵ سال عزت و اقتدار ایران اسلامی،در شب بوم الله ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر سر دادند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان، همزمان با سراسر کشور و در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، طنین گلبانگ الله اکبر در آسمان لرستان طنین‌انداز شد.
مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان همزمان با سراسر کشور در شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیر‌های ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷، بانگ تکبیر و ندای توحیدی الله اکبر سر دادند.
گلبانگ الله اکبر در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان طنین‌انداز شد و به شکرانه ۴۵ سال  عزت و پایداری ملت ایران و جشن سالگرد پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی کران تا کران آسمان استان نور افشانی و نور باران شد.
ندای الله اکبر در شب پیروزی انقلاب اسلامی این پیغام را به همه دنیا مخابره می‌کند که این انقلاب با نوای الله آغاز شد و راز استمرار و بقای نظام اسلامی الهی بودن آن است.
الله اکبر یعنی خدا بزرگ است و توکل بر خدا ریشه دشمن را می سوزاند.
الله اکبر یعنی ما هستیم، انقلاب هست، اسلام زنده است و رهبرمان پاینده است. الله اکبر یعنی همه تا پای جان پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
الله اکبر یعنی بر قامت بلند و اقتدار ایرانمان درود می‌فرستیم و تا پای جان بر بلندای سربلند کشور ایران و با همت همه مردم بصیر، ولایی و انقلابی ایران اسلامی ایستاده‌ایم‌.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
۲۲ بهمن - گلبانگ الله اکبر - لرستان - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم