شهدای گمنام میهمان لرستان می‌شوند

کد خبر: 
۵۵۵۵
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

شهدای گمنام میهمان لرستان می‌شوند

شهدای گمنام میهمان لرستان می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با بیان اینکه فضای لرستان معطر به عطر شهدا می‌شود، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور به‌ مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم معنوی تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در این ایام، یک حرکت فرهنگی تأثیرگذار و نشان‌دهنده اوج مظلومیت این شهداست که همانند مادرشان بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گمنام هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه خبرهای تکمیلی در خصوص تعداد و مکان تدفین شهدای گمنام در لرستان، متعاقباً اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام و شبی با شهدا نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «حفظ نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، ادامه داد: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و آرامش و امنیت کنونی ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی آنان است.

رشیدی به نقش اهالی قلم و رسانه در تبیین جایگاه شهید و شهادت در جامعه اشاره و تصریح کرد: آیین تشییع شهدای گمنام فرصت مغتنمی است که صاحبان قلم و تریبون‌ها، در راستای جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان نسبت به بیان رشادت‌ها و از خود‌گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان نقش‌آفرینی کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهید گمنام - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان - محسن رشیدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم