شناسایی مقصران حادثه مرکز نفت برداسپی کوهدشت

کد خبر: 
۶۰۳۹
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت خبر داد؛

شناسایی مقصران حادثه مرکز نفت برداسپی کوهدشت

شناسایی مقصران حادثه مرکز نفت برداسپی کوهدشت

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت گفت: پرونده قضایی جان‌باختن ۵ تکنسین در مرکز نفت برداسپی بررسی و علت دقیق فوت این افراد در پزشکی قانونی مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «افشین خسروی» امروز هفتم بهمن‌ماه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فوت پنج تکنسین در شرکت نفت برادسپی کوهدشت، اظهار کرد: پروندۀ فوت این افراد برای تحقیقات و قصور عوامل در آذر ۱۴۰۲ به دادسرای این شهرستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پروندۀ قضایی جان‌باختن پنج تکنسین در مرکز نفت برادسپی کوهدشت بررسی شده است، افزود: علت دقیق فوت این افراد در پزشکی هم‌اکنون مشخص شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با تأکید به اینکه اظهارنظرهای کارشناسان پزشکی قانونی و بازرسان ادارۀ کار برای حادثه در مرکز نفت برداسپی دریافت شده است، افزود: مقصران این حادثه به دادسرای این شهرستان احضار می‌شوند.

خسروی با اشاره به برخورد قانونی با عوامل حادثه در مرکز انتقال نفت برداسپی، بیان کرد: پروندۀ احضار کارفرما و پیمانکاران مقصر حادثه در مرکز انتقال نفت برداسپی به دادسرای کوهدشت در حال انجام است.

گفتنی است، پنج تکنسین ۱۸ آذر ۱۴۰۲، هنگام لایروبی مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی در روستای گندابه شیرواند، گرفتار و متاسفانه فوت شدند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دادستان انقلاب کوهدشت - شرکت نفت برداسبی - افشین خسروی - حادثه شرکت نفت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم