رایزنی برای میزبانی لرستان در مسابقات کشتی ملی و برون‌مرزی

کد خبر: 
۵۸۰۰
استاندار لرستان مطرح کرد؛

رایزنی برای میزبانی لرستان در مسابقات کشتی ملی و برون‌مرزی

رایزنی برای میزبانی لرستان در مسابقات کشتی ملی و برون‌مرزی

استاندار لرستان گفت: رایزنی‌های مقدماتی با فدراسیون کشتی برای میزبانی لرستان از مسابقات ملی و برون مرزی انجام شده که در ادامه‌ی آن پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرهاد زیویار» در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خرم آباد با اشاره به تأثیرهای مهم برگزاری اردوها از جمله اردوی تیم ملی آزاد جوانان و مسابقات ملی و برون‌مرزی کشتی در استان گفت: برگزاری چنین اردوهایی یک فرصت است که ظرفیت‌های کشتی استان را پویاتر و شکوفاتر خواهد کرد.

استاندار لرستان به قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در کشور برای اولین‌بار در تاریخ کشتی لرستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این دستاوردها نتیجه ی برنامه‌ریزی مدون و شکوفا کردن ظرفیت‌های داخل استان است که میزبانی از تیم‌های ملی با انگیزه‌ای که در جوانان ایجاد می‌کند، می‌تواند شتاب این شکوفایی را دوچندان کند.

 زیویار بابیان اینکه تدوین یک برنامه مناسب برای افزایش زیرساخت برگزاری مسابقات کشتی در استان در دستور کار است، افزود: بستر توسعه‌ فضا‌های برگزاری رقابت‌های کشتی در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار است و ما تلاش می‌کنیم بتوانیم آن را تأمین کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد گفت: این مجموعه تقریباً تکمیل است و تنها بخش‌هایی از چمن آن ایراد دارد که هماهنگی‌های لازم با پیمانکار آن انجام شده تا سریعتر این مشکال هم رفع شود.

زیویار افزود: در آینده‌ نزدیک این ورزشگاه افتتاح می‌شود و رایزنی‌هایی نیز برای استفاده تیم لیگ استان (تیم خیبر) برای استفاده از آن انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به گله مندی قهرمانان پارا المپیکی استان درباره نگرفتن پاداش مدال‌های پارا المپیکی و پارا آسیایی گفت:جلساتی را با مدیر کل راه و شهرسازی و شهرداران مربوطه برگزار خواهیم کرد تا حق این قهرمانان نیز ادا شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مسابقات کشتی - لرستان - فرهاد زیویار - کشتی برون مرزی - کشتی ملی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم