رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان صادقی را تسلیت گفت

کد خبر: 
۵۷۳۴
پیام تسلیت رئیس جمهور:

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان صادقی را تسلیت گفت

رئیس جمهور درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی، پدر شهیدان محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان والامقام آیت‌الله محمدحسین و محمدحسن صادقی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی پدر و برادر چهار شهید والامقام گفت: این اسوه ایثار و مقاومت که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم انقلاب نمود، به حق مظهر صبر و فداکاری است و بی‌تردید نام این بزرگمرد در دفتر زرین ایثار، ماندگار و روح پاکش با ارواح طیبه فرزندان و برادران شهیدش محشور خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان والامقام آیت‌الله محمدحسین و محمدحسن صادقی، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه ایثار و مقاومت که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم انقلاب نمود، به حق مظهر صبر و فداکاری است و بی‌تردید نام این بزرگمرد در دفتر زرین ایثار، ماندگار و روح پاکش با ارواح طیبه فرزندان و برادران شهیدش محشور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیور استان لرستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان معزز، صبر و سلامتی مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پیام تسلیت رئیس جمهور - حاج محمدعلی صادقی - شهیدان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم