دلیری شهدای ایران در جهان شهره است

کد خبر: 
۵۳۶۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دلیری شهدای ایران در جهان شهره است

دلیری رزمندگان ایران در جهان شهره است

خرم‌آباد ـ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: دلیری رزمندگان و شهدای ایران در جهان شهره است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار «مرتضی کشکولی» که صبح امروز در اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن استان لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: اکنون به لطف خدا و بصیرت مردم، ایران اسلامی در آرامش و امنیت به سر می‌برد و عزت و آرامش امروز کشور مرهون خون مطهر شهدا است.

وی، عنوان کرد: مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابله با توطئه‌های دشمنان، امروز به الگویی برای مقاومت استکبارستیزان و آزادگان جهان مبدل شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه رژیم بعثی صدام به زباله‌دان تاریخ رفت و اسلام انقلابی امروز در عراق بر پایه جبهه مقاومت شکل‌گرفته است، اضافه کرد: دلیری رزمندگان و شهدای ما طی دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان در جهان شهره است.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی با تمسک به فرهنگ شهید و شهادت مسیر پیشرفت و ترقی را در همه زمینه‌ها طی می‌کند، تصریح کرد: ملت متحد ایران با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی گفت: امروز نیز جبهه مقاومت مقتدرانه در برابر جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل می‌ایستند و پیروزی قطعی با حزب‌الله است و به‌زودی رژیم جعلی اسرائیل نابود خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن لرستان - سپاه حضرت ابوالفضل لرستان - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم