دستور قضايي تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمان لرستان صادر شد/ تمديد مرخصي زندانيان واجد شرايط استان

کد خبر: 
۷۰۲
در بازدید سرزده ريیس‌کل دادگستری لرستان از زندان پارسيلون خرم‌آباد؛

دستور قضايي تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمان لرستان صادر شد/ تمديد مرخصي زندانيان واجد شرايط استان

خرم‌آباد ـ ريیس‌کل دادگستری لرستان، دستور قضايی لازم در راستای تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمان زندان پارسيلون خرم‌آباد را صادر كرد.

به گزارش خبرنگار زرك، محمّد رزم ريیس کل دادگستری استان امروز دوشنبه به همراه جمعی از معاونان و قضات به طور سرزده از زندان پارسیلون خرم‌آباد بازدید کرد.

در این بازدید ۶ ساعته رييس کل دادگستری لرستان و هیأت همراه با متهمان و محکومان بندهای مختلف زندان پارسیلون خرم‌آباد ملاقات و ضمن استماع مطالب آنان، دستورات قضايی لازم در راستای تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمان، اجرای دقیق و کامل دستورالعمل عفو نوروزی، دستورالعمل مرخصی نوروزی و نیز استفاده از نهادهای ارفاقی موضوع قانون مجازات اسلامی را صادر کرد.

تمديد مرخصي زندانيان واجد شرايط لرستان

رييس شوراي قضايي لرستان همچنين با اشاره به ضرورت ارتقای بهداشت فضای نگهداری مددجویان و تأمین اقلام مورد نیاز، بر مراقبت هرچه بیشتر در این زمینه و تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایطی که اخیراً به مرخصی اعزام شده‌اند به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

رزم با ارزیابی شرایط حفاظت فیزیکی زندان پارسیلون، ضرورت تأمین اعتبارات عمرانی و تجهیزات و تعمیر اداره کل زندان‌های و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان را یادآور و نکات لازم در این زمینه را به مدیران مربوطه ابلاغ کرد.

همچنین با تصمیم ريیس کل دادگستری استان لرستان مقرر شد تا ريیس دادگاه انقلاب اسلامی مرکز استان و دادرسان دادگاه انقلاب اسلامی مستقر در حوزه‌های قضايی تابعه با حضور منظم و مستمر در زندان و برگزاری جلسات رسیدگی به صورت فوق العاده نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مربوطه و صدور حکم مقتضی اقدام کنند.

 

 

 

برچسب‌ها: 
دادگستري لرستان - محمد رزم - زندان پارسيلون - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم