خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه «بیشه»

کد خبر: 
۲۳۹۷
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان خبر داد؛

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه «بیشه»

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه «بیشه»

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم درمانی این سازمان به منطقه «بیشه» در این استان خبر داد و گفت: ساکنان این منطقه از خدمات تیم اعزامی به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، کانون بسیج جامعه پزشکی بخش زاغه، دو تیم بهداشتی و درمانی و دندانپزشکی جهادی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی، به روستاهای «سیرک» و «سر سراب» منطقه «بیشه» لرستان اعزام شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، افزود: بنا به نیاز این منطقه تیمی شامل پزشک، دندانپزشک، ماما، پرستار، روانشناس، کارشناسان بهداشت و داروخانه به «بیشه» اعزام شدند.

سرهنگ ملک آرا با اشاره به خدمات درمانی در اعزام به «بیشه» لرستان، گفت: در این اعزام بیش از ۱۰۰ نفر ویزیت همراه با داروی رایگان، ۳۰ نفر خدمات دندانپزشکی، ۲۰ نفر مامایی، ۱۰۰ نفر آموزش با محوریت ویروس کرونا را دریافت کردند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشکان و کارشناسان مربوطه مورد مشاوره قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
بسیج جامعه پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - عبدالوحید ملک آرا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم