ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تمدید شد

کد خبر: 
۵۴۹۶
رئیس سازمان سنجش کشور:

ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تمدید شد

 ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تمدید شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ تا چهارشنبه ۱۵ آذر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک «عبدالرسول پورعباس» گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر برای نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند و به منظور ارائه تسهیلات و فرصت بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده است که مهلت ثبت‌نام تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه تمدید شود..

به گفته «پورعباس» افزود: بر اساس آخرین اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد که ضرورت دارد متقاضیان آزمون دانشگاه فرهنگیان که دارای ۲۴ سال سن (مبنا اول مهرماه هر سال تحصیلی) هستند در زمان تمدید شده در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند. نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان سنجش - تمدید ثبت نام کنکور فرهنگیان - آزمون سراسری ۱۴۰۳ - عبدالرسول پورعباس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم