تولید دو محصول در حوزه درمان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

کد خبر: 
۱۵۷
فلاحی خبر داد:

تولید دو محصول در حوزه درمان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تولید دو محصول در حوزه درمان این دانشگاه توسط شرکت‌های دانش بنیان استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، ابراهیم فلاحی که در نشست خبری سخن می‌گفت، اظهار داشت: کپسول آندوسکوپی و داروی «دنوسا» که مسکن درد دندان است در حوزه درمان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان توسط شرکت‌های دانش‌بنیان تولید شده است.

رتبه اول دانشگاه در حوزه فناوری منطقه۴ آمایشی
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به رتبه پژوهشی این دانشگاه در کشور اشاره و اضافه کرد: در سال گذشته کل رتبه ما در بین ۵۶ دانشگاه کشور، ۳۸ بوده است.
فلاحی، از رتبه اول دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان در حوزه فناوری منطقه۴ آمایشی که شامل دانشگاه‌های جندی شاپور، لرستان، دزفول، بهبهان، آبادان و شوشتر می‌شود، خبر داد و گفت: این رتبه مربوط به سال‌های قبل بوده که الان گزارش شده است.
وی یادآور شد: ۵ مرکز تحقیقاتی در استان داریم که رتبه پژوهشی و تحقیقات فناوری آنها روند رو به رشدی دارد با این حال رتبه پژوهشی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان در بین دانشگاه‌های تیپ دو ۱۶ است که رضایت بخش نیست.

آزمایشگاه حیوانات لرستان به عنوان قطب غرب کشور معرفی می‌شود
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از تجهیز مجدد یک مرکز آزمایشگاه حیوانات در استان خبر داد و اعلام کرد: این آزمایشگاه در سال آینده به عنوان قطب غرب کشور معرفی می‌شود.

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم