تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد زیر بار ترافیک رفت

کد خبر: 
۶۶۴۵
به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا:

تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد زیر بار ترافیک رفت

بهره برداری از تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد

تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد به‌ همت قرارگاه خاتم‌الانبیا زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک، تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استان به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر شهرداری خرم آباد با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه به پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا خرداد سال گذشته آغاز شد که قرار بود در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.

این طرح عمرانی ضروری با همکاری مناسب پیمانکار و تزریق به موقع اعتبارات هشت ماه زودتر از موعد تکمیل و به بهره برداری رسید.

 در این مراسم استاندار لرستان تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد را الگوی مناسب برای کار جهادی عنوان کرد و گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد الگوی مناسبی برای یک کار جهادی بود که با تلاش، همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها این طرح حدود ۸ ماه زودتر از موعد در قرارداد به بهره‌برداری رسید.

فرهاد زیویار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای جاویدالاثر افزود: مهمترین دلیل مشکلات ترافیکی شهر شرایط توپوگرافی است و امروزه پدیده ترافیک یکی از مهمترین مشکلات شهری و مسائل اجتماعی تبدیل شده که بر فعالیت‌های اجتماعی اثرگذار است.

این پروژه ترکیبی از سازه‌های بتونی و فلزی است و احداث این تقاطع غیرهمسطح یکی از مهمترین طرح‌های حوزه شهری خرم آباد بود که عملیات اجرایی آن با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 طول این روگذر ۳۷۰ متر با پنج نقطه حفاری به عنوان فونداسیون سازه و با اوج ارتفاعی ۶ و نیم متر است که از زیر آن تردد انجام می‌شود و شیب این تقاطع ۷.۹ درصد، عرض تمام شده به صورت مایل ۱۶.۲۰ متر و به صورت عمود ۱۵.۲۵ متر است، در هر باند دو لاین رفت و دو لاین برگشت است که هر لاین ۷.۱۰ متر است.

 همچنین ۲۴ شمع ۱۰ متری و ۳۲ تیر فلزی در ساخت آن به کار برده شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تقاطع غیر هم سطح - تقاطع شهدای جاویدالاثر - شریعتی - قرارگاه خاتم الانبیا - استاندار لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم