ترخیص ویژه خودروهای توقیفی لرستان

کد خبر: 
۴۰۲۲
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان خبر داد؛

ترخیص ویژه خودروهای توقیفی لرستان

سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در سخنانی، اظهار داشت: جهت جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیررسوبی در توقفگاه، پلیس راهور لرستان نسبت به ترخیص فوق العاده آنها اقدام می‌کند.

وی افزود: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به پلیس +۱۰ و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در خصوص تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای صاحبان خودروهای رسوبی گفت: خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی می‌توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث و یا معرفی فرد دارنده گواهینامه، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند، مدارک مورد نیاز جهت ترخیص شامل حضور مالک و متصرف قانونی و کارت ملی معتبر، ارائه مدارک خودرو شامل سند مالکیت (برگ سبز)، کارت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث می‌شود و همچنین هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه سال ۹۴ خواهد بود.

سرهنگ چغلوند با اشاره به اینکه مدت اجرای این طرح محدود است؛ از مالکان خودروهای رسوبی خواست به منظور بهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریع‌تر جهت ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

وی یادآور شد: این طرح فقط خودروهایی را شامل می‌شود که قبل از اسفند سال ۹۹ توقیف شدند و فاقد دستور قضائی و شاکی خصوصی هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
مرتضی چغلوند - ترخیص خودرو - فرماندهی انتظامی لرستان - پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم