تدابیر شدیدتری برای تعطیل نگه داشتن بازار اعمال می‌شود

کد خبر: 
۵۳۱
از فردا؛

تدابیر شدیدتری برای تعطیل نگه داشتن بازار اعمال می‌شود

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صمت لرستان گفت: با توجه به عدم تمکین تعداد محدودی از صنوف در جهت تعطیل نکردن مغازهای غیرضرورخود، از فردا تدابیر شدیدتری اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرك، حسین دالوند در جلسه‌ای که با حضور نماینده فرمانداری خرم‌آباد، اماکن نیروی انتظامی، بسیج اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل ابلاِغی مبنی بر تعطیلی صنوف غیر ضرور، صبح امروز با حضور ريیس سازمان، حراست و روابط عمومی و با همکاری اتاق اصناف و اماکن  نیروی انتظامی گشت مشترکی در سطح شهر داشتیم متأسفانه تعدادی از صنوف  تمکین نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه کرونا ویروس یک مشکل ملی و جهانی می‌باشد و سلامتی مردم در اولویت است، افزود: رؤساي اصناف را ملزم کردیم که با تشكيل کمیته، حوزه کاری خود را فعال و اتحادیه‌ها را برای تعطیلی بازار پای کار بیاورند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صمت لرستان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد ۵ تيم با حضور بازرسان سازمان؛ بسیج اصناف، بازرسین اصناف و اماکن نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهر، از میدان امام حسین تا سبز میدان، میدان سبزه میدان تا پل شهدا، از خیابان مطهری تا بیمارستان، خیابان انقلاب و شریعتی (خیابان وصال) در دو نوبت (صبح و بعد ظهر ) در سطح بازار  شهر خرم‌آباد حضور  یابند تا با تعطیل نگه‌داشتن بازار بتوانیم از حضور مردم در بازار و شیوع کرونا ویروس جلوگیری كنيم تا زنجیره انتقال آن قطع شود.

وی بیان داشت: در همین راستا صبح امروز ۱۴ پاساژ و تعداد زیادی مغازه در سطح شهر خرم‌آباد که از دستورالعمل ابلاغی مبنی برتعطیل نگه داشتن صنوف غیر ضرور تمکین نکردند، پلمب شدند.

وی اظهارکرد: از فردا تدابیر شدیدتری برای تعطیل نگه داشتن بازار اعمال می‌شود و اگر واحد صنفی تمکین نکند، در محل صورتجلسه؛ تشکیل پرونده و براي مراحل قانونی و صدور حکم  به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

 

 

 

برچسب‌ها: 
سازمان صمت لرستان - كرونا ويروس - ويروس كرونا - حسين دالوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم