جراحی رایگان شکاف لب و کام در لرستان

کد خبر: 
۶۷۵۸
توسط مؤسسه ملی مرهم صورت می‌گیرد؛

جراحی رایگان شکاف لب و کام در لرستان

جراحی رایگان شکاف لب و کام در لرستان

خرم‌آباد ـ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیرین سلامت استان، مؤسسه ملی مرهم، بیماران شکاف لب و کام لرستانی را رایگان جراحی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی فرهادی» معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز پنجشنبه در نشست «هم اندیشی برنامه درمان بیماران لب شکری» که توسط مؤسسه ملی مرهم در دانشگاه علوم پزشکی لرستان صورت می‌پذیرد، گفت: دانشگاه در زمینه زیرساخت‌ها و سایر مباحث از جمله اسکان و پذیرایی، آمادگی دارد یک اتفاق خوبی در سطح استان رقم بخورد و اطلاع رسانی و نگرش مثبتی به استان برای اقدامات بعدی نیز فراهم شود.

وی افزود: سی و سومین سفر خیرخواهانه مؤسسه ملی مرهم برای درمان رایگان بیماران شکاف لب لرستانی و خارج از استان، از ۲۵ تا ۲۸ خردادماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیرین سلامت استان انجام خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: بیماران نیازمند از طریق ارسال عکس و مشخصات خود به شماره واتساپ مؤسسه ملی مرهم ۰۹۰۰۳۴۰۸۶۳۶ جهت دریافت خدمات ثبت‌نام نمایند. در مرحله بعد، کارشناسان مرهم ضمن تشکیل پرونده الکترونیک و مشاوره با پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، با بررسی عکس‌ها و پرونده بیماران با آنها تماس می‌گیرند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
موسسه ملی مرهم - شکاف لب - لب شکری - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - علی فرهادی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم