تحويل رايگان نخستين محموله ماسک‌هاي سه لایه و n95 به علوم پزشکی لرستان

کد خبر: 
۵۷۸
ريیس سازمان صمت لرستان خبر داد:

تحويل رايگان نخستين محموله ماسک‌هاي سه لایه و n95 به علوم پزشکی لرستان

ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تحويل رايگان نخستين محموله ماسک‌های سه لایه و n95 روز شنبه ۹ فروردین ماه به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، محمدرضا صفی خانی امروز جمعه كه در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، اظهار داشت: در راستای اقدامات صورت گرفته توسط وزارت صمت برای تهیه ماسک مورد نیاز کشور، بیش از ۱۶۴ هزار ماسک رایگان به استان لرستان اعطا شده که به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود.

وی، ادامه داد: اولین محموله این ماسک‌ها که شامل ماسک‌های سه لایه و n95 هستند روز شنبه ۹ فروردین ماه به صورت رایگان تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

ريیس سازمان صمت لرستان، عنوان کرد: هزینه این ماسک‌ها را واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی متقبل شده‌اند و به هر استان بر اساس اعلام ستاد کرونا سهمیه‌ای اختصاص داده شده است.

صفی خانی، اظهار داشت: روند تأمین ماسک مورد نیاز استان به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تولید ماسک در استان، افزود: اکنون چندین واحد تولیدی استان به صورت مستمر برای تولید و عرضه ماسک وارد مدار شده‌اند و از سوی دیگر ۲۵ کارگاه جهادی وابسته سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دایر شده و در حال تولید ماسک هستند.

ريیس سازمان صمت لرستان، يادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته آتی تا حد ممکن مشکل تأمین ماسک مورد نیاز مردم برطرف شود.

 

برچسب‌ها: 
ماسك - سه لايه - n95 - دانشگاه علوم پزشكي لرستان - سازمان صمت لرستان - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم