تا حق‌مان را در قضیه آب نگیریم کوتاه نمی آییم

کد خبر: 
۱۷۴۰
عزم جدی مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان؛

تا حق‌مان را در قضیه آب نگیریم کوتاه نمی آییم

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم جدی مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان گفت: تا حق‌مان را در قضیه آب نگیریم کوتاه نمی آییم و در این رابطه تا پای استیضاح وزیر نیرو ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار زرک، مهرداد ویسکرمی امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی اظهار داشت: به مسئولان شهرستان چگنی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم به صورت جهادی پای کار بیایند و مشکلات مردم را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه بین مردم حوزه انتخابیه ام هیچ تفاوتی قائل نیستم گفت: با پیگیری‌های مستمر اسم شهرستان از دوره چگنی به چگنی در مجلس تغییر یافته و از ادارات و مسئولین تقاضا داریم در مکاتبات و نام ادارات از اسم جدید استفاده کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصتی تاریخی برای استان فراهم شده است و در نظر داریم نهادهای انقلابی را در استان پای کار بیاوریم عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که با نهادهای انقلابی صورت گرفته، در صورتی که مسئولین طرح‌های خود را تحویل دهند، می‌توان شاهد اشتغال زایی مناسبی در سطح شهرستان بود.

ویسکرمی با اشاره به اینکه در بحث بیمارستان شهر چگنی، دو دستگاه اکو و سونوگرافی به بیمارستان تحویل داده شده است و برای تکمیل تجهیزات رایزنی‌های بیشتر انجام می‌شود افزود: عزم جدی بین مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان صورت گرفته و کارهای کارشناسی در حال انجام است، ما حتی تا پای استیضاح وزیر ایستاده‌ایم و تا حق‌مان را در قضیه آب نگیریم کوتاه نمی آییم و با طی شدن مراحل، شهرستان چگنی از حق آبه سد معشوره بهره‌مند خواهد شد.

وی گفت: مذاکراتی با رییس کمیته امداد کشور انجام شده و تغییرات خوبی در این راستا به زودی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مسئولین این شهرستان تقاضا داریم به بخش شاهیوند که از بخش‌های بسیار محروم استان است، بیشتر توجه کنند و مشکلات این بخش را بررسی کنند./

 

برچسب‌ها: 
مهرداد ویسکرمی - وزارت نیرو - نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم