بیمارستان «کوثر» بروجرد افتتاح می‌شود

کد خبر: 
۵۰۱۲
به‌زودی؛

بیمارستان «کوثر» بروجرد افتتاح می‌شود

بیمارستان «کوثر» بروجرد افتتاح می‌شود

بروجرد - نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان «کوثر» این شهرستان، گفت: این بیمارستان به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «عباس گودرزی» امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از بیمارستان کوثر، اظهار داشت: بیمارستان کوثر یکی از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان بروجرد است که تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری این شهرستان محسوب می‌شود.

وی، افزود: هم‌اکنون این پروژه توسعه‌ای به ۹۶ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و این قابلیت وجود دارد تا به‌زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش حدود سه برابری مساحت فضای درمانی در این پروژه اتفاق خواهد افتاد تا با برترین استانداردهای درمانی مورداستفاده بازنشستگان، کارگران و عموم مردم قرار گیرد، البته در کنار این پروژه فرصت‌های شغلی قابل‌توجهی نیز برای مردم منطقه ایجاد خواهد شد.

گودرزی، افزود: امیدواریم در سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شهرستان بروجرد، بازسازی ساختمان اداره تأمین اجتماعی این شهرستان نیز که یک ساختمان فرسوده است، بر اساس استانداردهای روز در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
عباس گودرزی - بیمارستان - نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم