بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در لرستان تهیه شود

کد خبر: 
۲۱۳
معاون وزیر کار مطرح کرد:

بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در لرستان تهیه شود

معاون امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در لرستان تهیه شود.
به گزارش خبرنگار زرک، سید محسن دلبری امروز یکشنبه در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان با اشاره به اینکه کارآفرین کسی است که یک خلأ را پیدا می‌کند و در همین عرصه فعالیت می‌کند، اظهار داشت: بایستی مزیت‌های لرستان شناسایی شود و در آن راستا کارآفرینان به کار گرفته شوند.
وی با بیان اینکه در گیلان مجموعه بوم‌گردی داریم که از خارج کشور برای حضور در آن وقت می‌گیرند، تصریح کرد: کارآفرینی با دانشکده و دانشگاه و معاونت حل نمی‌شود، کار و فکر به دست افراد است و این نیروها هستند که باید این عرصه را تقویت کنند.

توسعه لرستان روی ریشه تاریخی آن باید شکل بگیرد
معاون امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه توسعه لرستان روی ریشه تاریخی آن باید شکل بگیرد، حوزه گردشگری استان باید توسعه یابد، بوم‌گردی می‌تواند تحول ایجاد کند، افزود: بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در استان تهیه شود، مدیران استان باید سرمایه گذار را به دفتر خود راه بدهند و مقررات‌زدایی کنند.
دلبری با اشاره به اینکه ما که در حوزه مجوز دادن هستیم باید کمک کنیم به افراد، این در حالیست که بیشتر دست و پای کارآفرینان و سرمایه گذاران را بسته ایم، گفت: لرستان می‌تواند در گردشگری افتخار آفرینی کند. گردشگری هم سرمایه کمی می‌خواهد و هم با فکر و اندیشه خیلی می‌توان کار کرد.
وی با بیان اینکه حوزه‌های کارآفرینی را باید به سمت ریشه‌های تاریخی مناطق ببریم، تصریح کرد: مجموعه کارکنان ادارات نیز باید در راستای مقررات زدایی فعال شوند.

قدم‌هایی در حوزه رونق اشتغال برداشته‌ایم
معاون امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه معتقدم در حوزه اشتغال و کار قبل از تسهیلات و سرمایه این فکر و اندیشه است که به ما کمک می‌کند، افزود: ما هم به نسبت وظایف خود قدم‌هایی در حوزه رونق اشتغال برداشته‌ایم؛ اما هیچ دولتی به تنهایی قادر نیست این بار را به دوش بکشد.
دلبری با تاکید بر اینکه کسی که سرمایه گذاری می‌کند و کارآفرین است برای ما محترم است، افزود: تعجب می‌کنم که می‌گویند کارآفرینی پشت در اتاق مدیر مانده است، این مدیر است که خودش باید به دنبال رفع مشکل کارآفرینان برود نه اینکه افراد را پشت در اتاق خود نگه دارد.
مهدی آل‌کثیر/ زرک

 

برچسب‌ها: 
جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان - وزارت کار - سید محسن دلبری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم