برگزای کمیسیون ماده ۱۳ پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۸؛ به زودی 

کد خبر: 
۲۶۹۷
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان خبر داد؛

برگزای کمیسیون ماده ۱۳ پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۸؛ به زودی 

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در هجدهمین جلسه هیات مدیره کانون که در سالن کنفرانس این تشکل برگزار گردید اظهار داشت: روند تکمیل پرونده پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی سال ۹۸ رو به پایان است و به زودی کمیسیون ماده ۱۳ پذیرفته‌شدگان فوق برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده گفت: خوشبختانه در این زمینه جزو استان‌هایی هستیم که با برنامه‌ریزی و نظم پیش رفته‌ایم و سایر فرایندها نیز در این خصوص در زمان پیش‌بینی شده به انجام خواهد رسید.

والیزاده همچنین با اشاره به افزایش کمی شکایت از کارشناسان تصریح کرد: متاسفانه به علت عدم آگاهی، روند ناصوابی شکل گرفته که بر مبنای آن شکایت از کارشناس در دستور کار قرار می‌گیرد؛ این در حالی است که در صورت وجود شکایت، شاکی باید به نظریه‌ی کارشناس در دادگاه اعتراض نماید تا در صورت تشخیص قاضی بر اساس قانون مجددا به هیات سه نفره ارجاع گردد.

وی افزود: علاوه بر عدم آگاهی در این زمینه، بدون هزینه بودن شکایت از کارشناس هم مزید بر علت است و گواه این امر، بی‌پایه بودن بسیاری از این شکایت‌هاست.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان عنوان داشت: با این همه کانون بر اساس وظایف ذاتی خود با ارجاع شکایات به مشاور حقوقی و در صورت تشخیص و وارد دانستن شکایات، آن‌ها را به دادگاه انتظامی خود ارجاع می‌دهد.

کرم‌رضا تاج‌مهر/

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده - کمیسیون

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم