برخورد بدون اغماض با تیراندازی‌ها

کد خبر: 
۱۵۴۲
رییس کل دادگستری لرستان تاکید کرد:

برخورد بدون اغماض با تیراندازی‌ها

رییس کل دادگستری لرستان بر برخورد قاطع و بدون اغماض با تیراندازی‌ها در این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، محمد رزم در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان و جمعی از افسران ارشد نیروی انتظامی به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن تسلیت شهادت شهید بهشتی و شهیدان رحیمی و صادقی در حادثه غم بار ۷ تیر ماه سال ۶۰ دفتر حزب جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بیان داشت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان آماده خدمت هستند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری کسانی که در راه امنیت و آرامش مردم خدمت می‌کنند مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

وی با اشاره به اینکه امروزه خواسته مردم و نظام تأمین امنیت است، بیان داشت: امنیت از مؤلفه‌های اصلی توسعه و پیشرفت در هر جامعه است و این مسئله از اولویت‌های دستگاه قضا بوده که مورد تاکید ریاست قوه قضائیه نیز است.

جرایمی که باعث بر هم زدن آرامش روانی می‌شود بایستی در اولویت رسیدگی قرار بگیرند

رییس کل دادگستری لرستان ضمن تاکید بر اینکه جرایمی که باعث بر هم زدن آرامش روانی می‌شود بایستی در اولویت رسیدگی قرار بگیرند، افزود: با تیراندازی‌ها برخورد قاطع و بدون اغماض انجام می‌شود و افرادی که دست به تیراندازی می‌زنند از هیچ‌گونه تخفیف مجازاتی برخوردار نخواهند شد.

رزم با تاکید بر اینکه قاتلین فراری بایستی هر چه سریع‌تر دستگیر شوند، افزود: با دستگیری سریع و محاکمه و مجازات این قاتلین، از اختلافات بعدی و ارتکاب جرایم دیگر جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بحث کشف سلاح بسیار خوب عمل کرده است، بیان داشت: با توجه به اینکه برخی از تیراندازی‌ها با سلاح مجاز صورت می‌گیرد تمام واگذاری‌های سلاح بایستی با تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات سلاح در قالب طرح «آرسنال» صورت گیرد.

رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه باید با اراذل و اوباش برخورد مقتدرانه ای صورت گیرد، بیان کرد: دستگاه قضایی همواره پشتیبان نیروی انتظامی است و در برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی با قاطعیت و شدت عمل خواهد کرد./

 

برچسب‌ها: 
نیروی انتظامی لرستان - دادگستری لرستان - محمد رزم

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم