بارش باران و ریزش سنگ در سه محور لرستان

کد خبر: 
۶۱۹۸
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان؛

بارش باران و ریزش سنگ در سه محور لرستان

بارش باران و ریزش سنگ در سه محور لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به ریزش سنگ در محورهای سه شهرستان این استان، گفت: محورهای مواصلاتی لرستان باز است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، مرتضی شیروانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های لرستان در پی ورود سامانۀ بارشی اخیر، اظهار داشت: بارش باران هم‌اکنون در تمام محورهای مواصلاتی این استان جریان دارد.

او با تأکید به بارش خفیف برف در محور الیگودرز به‌سمت شول‌آباد، افزود: محورهای اصلی و شریانی لرستان باز است و هیچ‌گونه انسدادی تاکنون گزارش نشده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه ریزش سنگ در محورهای پلدختر، چگنی و کوهدشت گزارش شده‌است، عنوان کرد: سنگ‌های انباشت‌شده در سطح این جاده‌ها با تلاش راهداران جمع‌آوری و پاک‌سازی شده‌است و هیچ‌گونه محوری در این شهرستان‌ها مسدود نیست.

او با اشاره به آماده‌باش ۴۰۰ راهدار در محورهای لرستان، بیان کرد: ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۳۸ پایگاه جاده‌ای این استان مستقر است.

شیروانی با تأکید به عملیات برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی محورهای لرستان، گفت: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

سامانۀ بارشی اخیر که از شامگاه چهارشنبه در لرستان فعال شده‌ است تا روز یکشنبه به‌تناوب و با شدت و ضعف بر روی جو این استان فعال است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بارندگی - ریزش سنگ - محورهای لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم