امسال؛ بهترین سال دو و میدانی تاریخ لرستان

کد خبر: 
۲۴۸۲
سیاوش سپهوند مطرح کرد؛

امسال؛ بهترین سال دو و میدانی تاریخ لرستان

امسال؛ بهترین سال دو و میدانی تاریخ لرستان

رییس هیات دو و میدانی لرستان، سال ۱۳۹۹ را بهترین سال دو و میدانی تاریخ استان عنوان کرد و گفت: در این سال توانستیم چهار مقام قهرمانی در رده‌های سنی مختلف را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سیاوش سپهوند امروز در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی در خرم‌آباد اظهار داشت: هیات دوومیدانی برنامه‌ریزی بلندمدتی را دنبال می‌کند که در این راستا در چند سال اخیر چندین کلاسه ارتقای مربیگری و کارگاه‌های دانش افزایی برگزار شده است.

وی با ابراز تأسف از عدم برگزاری کلاس‌های حضوری و میدانی به علت شیوع ویروس کرونا، افزود: با این حال رشته دوومیدانی در فضای باز برگزار می‌شود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوره دانش افزایی به مدت یک هفته برای بانوان لرستانی برگزار شد.

ارتقای سطح کیفی ورزشکاران لرستانی با برگزاری دوره‌های آموزشی

رییس هیات دو و میدانی لرستان ادامه داد: در این دوره از حسن بادپی مدرس فدراسیون و مربی تیم ملی در رده‌های پایه همچنین چندین ورزشکار قهرمان زن دعوت شد تا برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران لرستانی اقدامات لازم صورت گیرد.

سپهوند اظهار کرد: نگاه جنسیتی به ورزش دو و میدانی در لرستان وجود ندارد و از تمامی افراد (آقا و خانم) دارای استعداد ورزشی و توانمندی‌های لازم در رده‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی رییس هیات دو و میدانی لرستان ادامه داد: با شناسایی استعدادهای ورزشی و آموزش صحیح ورزشکاران زمینه‌ی رشد را برای افراد با استعداد در لرستان فراهم کرده‌ایم.

سپهوند گفت: تیم‌های بانوان لرستان در لیگ برتر دوومیدانی امسال در رده نوجوانان و جوانان مقام اول و تیم بزرگسالان بانوان مقام سوم را کسب کرده که نشان می‌دهد بانوان ورزشکار لرستان از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

وی با اعلام اینکه همچنین تیم‌های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان آقایان به ترتیب مقام‌های سوم و دوم را کسب کردند، اضافه کرد: امسال بهترین سال دو و میدانی تاریخ لرستان را با چهار مقام قهرمانی در رده های سنی مختلف کسب کردیم.

سپهوند گفت: در سه سال گذشته کلاس‌های آموزشی مربیگری مختلفی برای سطح ارتقای کیفی ورزشکاران و مربیان در لرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: مدیرعامل پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با تجهیز کردن امکانات زمینه را برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران فراهم کرده است.

دوره آموزشی در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال نونهالان و نوجوانان با هدف تلاش و تقویت ورزشکاران دو و میدانی کار لرستان به مدت یک هفته در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم