استخر دانش آموزی اشترینان احداث شود

کد خبر: 
۱۸۴۰
صارمی:

استخر دانش آموزی اشترینان احداث شود

امیر صارمی مدیر آموزش و پرورش اشترینان

مدیر آموزش و پرورش اشترینان با بیان اینکه این شهرستان یک استخر هم ندارد، ادامه داد: انتظار داریم هر چه سریع‌تر استخر دانش آموزی اشترینان احداث شود.

به گزارش خبرنگار زرک، امیر صارمی در جلسه بررسی مشکلات نوسازی و تجهیز مدارس بروجرد در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش اشترینان ۶ هزار دانش آموز و ۳۳۹ کلاس درس دارد.

وی افزود: مشکل اصلی منطقه اشترینان عدم وجود مرکز آموزشی شبانه روزی دخترانه است به طوری که رتبه اول ترک تحصیل دانش آموزان دختر را در استان دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش اشترینان با بیان اینکه اشترینان یک استخر هم ندارد، ادامه داد: انتظار داریم هر چه سریع‌تر استخر دانش آموزی اشترینان احداث شود.

صارمی با اشاره به عدم وجود اردوگاه دانش آموزی مناسب نیز تاکید کرد: برای ایجاد اردوگاه جدید حدود ۸۰۰۰ متر زمین در منطقه گردشگری در نظر گرفته ایم.

وی افزود: امسال اعتبارات بسیار خوبی برای نصب سیستم‌های گرمایشی اختصاص دادند و توانستیم ۳۵ کلاس درس را به سیستم گرمایشی تجهیز کنیم و به سمت جمع کردن بخاری‌های گازی می‌رویم.

به گفته مدیر آموزش‌وپرورش اشترینان، در حال حاضر ۳ پروژه آموزشی شهری و روستایی با میانگین پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد در دست احداث است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اشترینان - اداره کل آموزش و پرورش لرستان - امیر صارمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم